تنهایی یعنی....

تنهایی های دختر مجرد

من یه دختر مجردم، دوست دارم ازدواج کنم ولی ....

تنهایی یعنی آخرین بچه خونه باشی. همه اعضای خونواده دست در دست همسرشون راه برن و تو الکی با موبایلت ور بری....

تنهایی یعنی هر روز صبح بابات مامانت رو ببوسه و بره سر کار و تو فقط نگاه کنی....

تنهایی یعنی 26 سالت داره تموم میشه ولی کو شوهر....

تنهایی یعنی کلی زور بزنی تا کارشناسی ارشد بگیری تا خونوادت بهت افتخار کنن بعد همین مدرکت بشه سد راه ازدواجت!

تنهایی یعنی هر شب بالشت رو بغل بگیری و بخوابی...

تنهایی یعنی یه اتاق، یه لپ تاب و یه دختر تنها.......

شما هم این تنهایی و تجربه کردید؟؟؟؟؟؟

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 9 بهمن 1398برچسب:من دلم شوهر میخواد, تنهایی, دلتنگی,ساعت20:3توسط بی نام | |